fredag 17 oktober 2008

Sex i bar del 2

Till slut blev det dags att åter traska vidare så jag hamnade återigen i baren där jag börjat kvällen och efter en stund dök Räven upp. Efter en stunds snack så såg han en snygg man vid baren som han slog klorna i och det dröjde inte alls länge innan de båda traskade in i det mörka hörnet till barbesökarnas stora glädje, så det blev sexomgång nummer 2 för kvällen... När han kom tillbaka så var det stängningsdags och han stack till bastuklubben medan jag traskade vidare.

Det var nämligen så att jag träffat en av mina bekantingar där i baren och han går aldrig ut, han vara tar en öl eller två och traskar hem vid 11-tiden, dessutom är han lite snygg och toktrevlig, fast inte så slampig, men men... Efter mycket övertalning från mig och bartendern så skulle han hänga på en stund.

När vi kommit till nästa ställe var det full fart och efter en liten stund vreds musiken av och de som jobbade skrek ut i kör att alla skulle vara försiktiga eftersom det fanns ficktjuvar i lokalen. Senare gick en av glasplockarna runt och informerade alla en gång till.

Så träffade jag någon mer av mina bekantingar och snackade med honom lääänge. Jag började med att fråga hur det var med pojkvännen (för de två brukar alltid vara ute ihop och ibland har de sin toyboy med också) och fick svaret, "vi är inte ihop längre, våra advokater snackar med varandra". Sedan fick jag hela sammanfattningen eller rättare sagt hans sida av det hela iallafall, jag vet inte hur sant det var, men jag har en teori.

Nåja, när jag skulle gå vidare hade den nyblivna singeln och toyboyen försvunnit, så jag drog med de båda andra och stack till nästa ställe. Efter att de andra två dansat en stund skulle han som aldrig går ut gå hem och konstaterade att så här kul har jag inte haft på länge. Han ångrade sig snabbt efter att ha upptäckt att någon stulit hans mobil och iPod som han haft i fickorna. Så vi letade en stund, men hittade dem inte, hans mobil var nu avstängd när jag testade att ringa till den.

Efter det dramat så blev det dags för nästa drama, jag träffade nämligen den nyblivna singelns ex. Jag tycker av någon anledning lite bättre om honom jag träffade senare, vi brukar ha bättre kommunikation, han jag träffat tidigare på kvällen är lurig att förstå ibland när han försöker att svenska till det. Och han jag träffade senare på kvällen pratade inte alls om separationen mer än när jag berättade att jag träffat hans ex tidigare så spenderade han en halvminut på det. Sedan övergick vi till annat snack, men när han ville ha med mig hem avstod jag, jag vill inte vara indragen i någon fejd tack.

Så det var väl min kväll, en bekanting och en gubbe som ville ha mig i säng och dessutom en ung sminkad damig kille (knappt 20 tror jag), men jag avstod alla tre, man får ju hålla lite på sig någon gång ibland...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud vad mycket drama.. o jag tycker att det är mycket drama i mitt liv.. haha!

Ponte sa...

Men det har du!