onsdag 29 oktober 2008

När jag mötte Spicy

Min Köpenhamnskväll i helgen började med en fylleincident. Den bartender som jobbade under förra veckans fylleincident satt den här dagen och söp i baren istället, mycket berusad och välte sin öl 4 gånger på rätt kort stund, den ena gången föll den åt mitt håll, men jag han undan och slapp bli blöt, killen bredvid honom fick däremot ett par deciliter över skrevet...

Så dök den första svensken upp, en mycket trevlig man som funderade lite om jag inte kände för att någon gång titta förbi hemma hos honom och hans man för de kände för en tredje att dela säng med, men jag tror inte att han var min typ, men allmänt trevlig iallafall.

Såg en dansk kille där i baren, han har varit inne på min Boyfriend profil tre gånger i veckan eller mer hela hösten, tyckte han såg lite söt ut, men verkade mycket desperat efter nått välutrustat vad som helst och nu på en gång. Det är heller inte min typ, så jag la inte någon tid på honom utan låtsades inte känna igen honom när han stirrade på mig.

Men så dök han upp. Killen jag chattat med några gånger det senaste halvåret, han har kommit med skamliga förslag några gånger, men sånt gillar man ju även om jag tackat nej till dem även om jag varit sugen, man vet aldrig... Speciellt inte när en ung toksnygg kille vill träffas för sex bara sådär, då ringer Pontes varningsklockor, man måste ju liksom vara lite försiktig.

Hursomhelst så slapp jag ju fundera vidare på hur man skulle närma sig honom från chatten till IRL, för där stod han livslevande, den sexige Spicy. Han bara log och sa hej... Han hade skickat bilder på sig själv och nog är han mycket snygg på dem, men verkligheten är så mycket bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så spännande!
Underbara underbara Spicy.
Hoppas han är lika fin på insidan.

Ponte sa...

Det hoppas jag också, vi får se, har nu kommit till nivån extrema förväntningar igen, usch på mig!