tisdag 7 oktober 2008

Handledare

Idag har varit en sådandär konstig dag. Jag förstår inte varför ingen verkar kunna göra någonting utan att fråga mig om det. Jag har fått tusen frågor om allt möjligt och nu har jag börjat skicka de som frågar till chefen istället, det är hennes jobb, inte mitt att vara total handledare i allt.

Jag insåg just att det inte är mer än ett par veckor till norrlandsresa, usch, jag vill inte, man ibland måste man även om man inte vill har jag hört. Man får ju lappsjuka bara av att tänka på eländet!

Jag hade dessutom en mycket intressant dröm inatt, jag hade den dessutom två gånger och vaknade emellan. Drömmen handlade om en bloggare, han hade sex med en massa folk på en fest medan jag kollade på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men varför måste du resa till Lappland?
Var bloggaren bra i bingen?
Hade han de rätta movesen?

Ponte sa...

Man måste säga hej till familjen ibland... Vet inte riktigt om han var bra, kanske