torsdag 17 april 2008

Dagens mail

Det blir nu dagens mail (i pluralis) fast det egentligen var gårdagens, men men.

Det första kom från en fin 24-årig kille från Köpenhamn som jag aldrig haft kontakt med tidigare.

Han - "Hej, har du samma färg på könshåren som på skägget"
Jag - "Det var en bra fråga, men jodå"
Han - "Usch raka av det, tycker du jag verkar intressant"
Jag - "Vet inte"

Nästa var en korrespondens med de två trevliga killarna jag träffade i Köpenhamn för snart 2 veckor sedan. Jag skrev till dem på måndagen den 7:e och fick ett svar idag skrivet kl 03.17. Det var då tidigt på dagen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

De är då frågvisa nuförtiden!

Hasan sa...

Själv hade jag svarat: That's for me to know and you to find out. Hahaha. ;)

Ponte sa...

Kim - ja det är ingen ordning på ungdomen nu för tiden...

Hasan - du är så flirtig!

Hasan sa...

Haha. Ja, jag vet. Men jag kan inte låta bli. Det är en del av min charm? Kanske. Haha.