måndag 28 april 2008

Uteserveringsväder

Förkylningen är tack och lov bättre, men fortfarande irriterande. Efter att ha snittat 75 pappersnäsdukar per dag i början av förra veckan, förbrukar jag nu bara 15-20 st vilket ju är ett klart steg framåt. Vad som gör det hela extra tråkigt är att jag blev sjuk just som sommarvärmen dyker upp, jag vill hänga på uteservering i eftermiddag, inte sitta på jobbet och tråka mig och snyta mig...

Imorgon är en stor dag, kanske årets viktigaste högtid i mitt bleka liv, vet om man ska krypa i smokingen eller köra på i jeans som vanligt? Nåja, om ingen vill inviga uteserveringssäsongen med mig imorgon så får jag väl njuta av en riktigt mumsig öl där hemma, trots att mina smaklökar fortfarande inte direkt har återhämtat sig. Fira fira fira - Färs färs färs

4 kommentarer:

Anonym sa...

...jag vill fira med dig på båda ställena...Vad firar vi?/BåstadGrabb

Anonym sa...

Åh! JAg har fått ett enormot skrapsår under nästan av allt snytpapper.. huvva. har du samma problem?

Anonym sa...

Är det något vi gillar så är det uteserveringar!

Ponte sa...

Anonym - Här ska firas!

Tennis - Jodå, det blir typ simhud eller nått och efter ännu mer snytande börjar det nästan att blöda. Otrevligt!

Kim - Så sant som det är sagt