söndag 13 april 2008

Inget festande för mig

För att liksom avsluta städbloggen så blev det ett fönster till innan jag fick ställa upp som moraliskt stöd per telefon i 2 timmar och när det var avklarat hade mörkret fallit och då kändes det inte som läge för att sätta igång med det sista, det får vänta till en annan dag...

Det blev en mycket lugn helg i hemmet med en liten utgång tillsammans med vännerna. Först började två av oss i en bar och vi skulle träffa de andra en timma senare, men de bjöd hem oss på förfest istället.

Jag gillar förfester, men jag kan inte gå ut efter en förfest. Antingen går jag ut tidigt och låter stämningen stiga gradvis (vilket den ju gör) och då fungerar allt utmärkt, jag kan ramla hemåt vid 5-draget utan några problem, men att sitta på en lugn och trevlig förfest och sedan komma ut i värsta draget efter midnatt, det är jag förgammal för. Så jag hängde på dem ut efter förfesten, tog en drink och traskade sedan hemåt och väcktes av att jag var hungrig kl 9 imorse, typiskt, jag hade ju planerat att sova halva dagen...

Så är det dags för en ny vecka att börja och jag tror att den kommer att bjuda på nått speciellt, vi får väl se...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din helg överraskar mig rejält!
Fönsterputs och miniutgång.
Världen är galen.

Ponte sa...

I en ding ding värld kan allt hända!

Anonym sa...

Åh vad härlig helg! Vakna av hunger är dock något lite obehagligt...

Ponte sa...

Man kan ju annars vakna av att den bredvid tafsar...