lördag 19 april 2008

Liket i biblioteket

Sådär ja, då var man klädd och färdig för en kväll i syndens näste, och förhoppningsvis kommer jag att träffa favvofarböderna ikväll, det ska bli trevligt, har inte sett dem på mer än en månad tror jag. Dessutom ska jag försöka hålla mig till en lite ovanlig ordning på min byrunda för att missa Lammis som jag tror mig veta var han håller till, han vill träffas och jag har svarat att jag inte riktigt vet om och isåfall när jag kommer till Köpenhamn.

Jag hade en radda planer om saker jag skulle göra, äta frukost på café, köpa en ny lampa, köpa en ny skjorta, skriva 3 jobbansökningar, sova en timma i soffan och putsa det sista fönstret. Det enda jag lyckats med är att äta frukost på café. Lyckades inte somna, hittade bara jättedyra lampor, hittade ingen skjorta jag ville ha, och de två kvarvarande uppgifterna kom jag inte till. Men jag såg Miss Marple - Liket i biblioteket iallafall på dansk TV...

Njut av lördagskvällen vackra läsare, och som vanligt lär min natt sluta om 12 timmar ensam på en station i Danmark eller vad tror ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har inte kommit hem ännu.
Du har LÅNG bortamatch!