fredag 25 april 2008

Alla på samma ställe

Så jag hade hittat en sittplats i baren och så efter några minuter dök exfavvobartendern upp så vi snackade skit ett tag och när det var stängningsdags så tyckte han att jag skulle hänga med honom hem. Jag var först lite tveksam, men antog sedan erbjudandet. För det var ju han som i januari när jag föreslog samma sak svarade så här.

Så det blev till att släpa oss till metron och så klev vi av på rätt ställe och jag insåg att Grönsakshandlaren bor i samma kvarter och M bor i nästa kvarter. Bögtätt helt enkelt...

Han var full och trött, så vi hoppade helt enkelt i säng och sov gott i många timmar. Nu var det kanske inte jättegenomtänkt att sova sked med en kompis, men så blev det. Så vaknade vi och jag hade som plan ett liksom ha sovit sked och sedan blev det inte mer, men han hade andra planer visade det sig, jag blev liksom överraskad och tänkte att det var väl detsamma då...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen insåg han att du är speciell!

Ponte sa...

Det är jag! Och det är du också