onsdag 30 april 2008

Nej till allt

Det här blev en lurig vecka, den liksom rubbar mina cirklar. För planen var att åka till Köpenhamn ikväll, ta igen mig hela dagen imorgon och kanske gå ut med vännerna på fredag eller lördag. Nu blev inget riktigt som planerat för vännerna ville gå ut ikväll och efter lite funderande så tyckte jag det lät bra, men plötsligt hade alla nått annat planerat. Så jag återgick till planen om Köpenhamn ikväll.

Men jag känner inte för det för jag är fortfarande rätt så krasslig och favvofarbröderna vill träffas imorgon, så jag tippar på att jag gör det istället. Det är svårt med helg mitt i vecket... Vet om man ska ut och demonstrera imorgon, med en stor röd skylt på vilken det står "nej till allt!" eller "jag är emot!" Ska man ha en matchande röd näsa till den röda skylten? Nästan så man får julkänslor med allt det röda...

Inga kommentarer: