måndag 14 april 2008

Total förvirring

Idag är det svårt att blogga för man kan inte säga B.

Vissa människor borde vara omyndigförklarade, det är ett faktum. En av mina kollegor är ibland helt väck, totalt borta på en annan planet och kan liksom missa vad som helst. Hon skulle mycket väl kunna glömma sin dotter på ICA för när hon går hem har hon glömt att dottern var med, eller komma till jobbet utan byxor, eller komma till jobbet på en lördag för att hon missat att det var lördag (eller glömt att kontoret är stängt på lördagar).

Det finns tre helt obetalbara historier och jag kan bara berätta en, vilket är mycket tråkigt, men tro mig om jag var så totalt förvirrad hade jag krävt att få en förmyndare. Hursomhelst den ena historien är 2 veckor gammal och damen ifråga hade missat att vi gick över till sommartid och dök således upp 1 timma försent och förstod inte alls det där med sommartid, vad är det? Öhhh...

Men i Skåne skiner solen iallafall och vi har 12-13 grader varmt, det är lovely och dessutom tror spåmännen att det ska fortsätta med varmt, fint och soligt, men undantag av torsdag på det spås 11-13 grader och snöblandat regn, tillåt mig att tvivla...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Någon lika förvirrad person har jag inte i min närhet. Men nästan. Lycka till.

Anonym sa...

Visst är det skönt när solen kommer fram..och med den alla fina pojkar ...:)/Båstadgrabb

Ponte sa...

Japp, var gömmer de sig under vintern?

Anonym sa...

mmm...ett av de stora olösta mysterierna. Dem gömmer sig inte här på landet ialafall. :(
Du får ta å svänga förbi här...och hjälpa upp statistiken...:o)/Båstadgrabb

Ponte sa...

Upp på den farliga hallandsåsen, det enda som skiljer Skåne från resten av landet...

Anonym sa...

För att vinna ngt måste man juh våga ngt eller hur...;)
-eller hur det nu är man säger.../Båstadgrabb

Ponte sa...

haha, så är det kanske...

Ponte sa...

haha, så är det kanske...

Anonym sa...

Japp så kanske det är.../Båstadgrabb