torsdag 3 april 2008

Stolt igen!

Idag är jag också lite stolt över mig själv för igårkväll tittade jag ut genom fönstret där hemma och upptäckte att det låg sisådär 100 torra blomblad och skräpade. Så jag började med att plocka ihop dem och kasta dem. Det ena ledde till det andra och ett par timmar senare var kök och badrum nystädade, nyputsade och nyfejjade...

I det läget kändes det helt rätta att städa ur frysen och det blev en hel kasse med gammal mat som fick slängas, det mesta var halvurätna glassförpackningar... Nu måste jag släpa iväg allt jag samlat ihop och traska till soprummet, men det får bli ikväll det.

2 kommentarer:

Hasan sa...

Heja Ponte. Snart är du ju mogen för att pensionsspara också. Men kanske inte än. Ett steg i taget.

Ponte sa...

Det får nog vänta en stund, men jag tar aktivt hand om min PPM pension iallafall...