lördag 19 april 2008

Dagens mail och en hunk till kaffet

Också denna gång är det 2 dagens mail, två olika danska killar skrev igår till mig och tyckte att jag var snygg, det kändes mycket mycket bra, jag blev så glad. Dessvärre var ingen av dem nått i min smak, men det värmde lite i mitt kalla hjärta iallafall...

Efter 2 timmar på stan kan jag konstatera att kastanjeträden börjat slå ut och mimosorna (?) blommar och att en hel hög vackra män lämnat sina iden och traskat ut på stan. Men favvisen är förstås hunken som serverade mig kaffe, mums. Han är inte bara snygg, han har dessutom en läcker kropp och rör sig sensuellt. Kaffet tog mycket lång tid att avsluta kan jag meddela, Ponte tittade på när hunken rörde sig i lokalen istället för att snabba sig med fikandet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Rör sig sensuellt" - det vill jag veta mer om. Hur gör man då?

Ponte sa...

Det kan jag inte riktigt förklara, men hunken rör sig på ett lite speciellt sätt som jag tänder på...