tisdag 29 april 2008

Två tips

Det första tipset är att följa Irans väg till supermaktsstatus, själva anser man att man är värd att betecknas som supermakt och för att visa på sin "stjärnstatus" kommer man inom kort att presentera en utredning där man löser alla världens problem. Jag ser med spänning fram emot vilka problem man kan lösa med hjälp av koranstudier, mullor och burka... Tacka vet jag de sju slöjornas dans, fast den är ju inte iransk, men iallafall.

Det andra tipset är till alla heteromän (som om ni skulle läsa min blogg). En av mina tidigare kollegors pojkvän kom hit och hämtade henne efter jobbet några gånger om året och tog med henne ut för att shoppa. Det ni! Inte nog med att han betalade hela kalaset, han hjälpte till i provhytten, kom med smakråd osv. En sådan man får man ta och ragga upp kanske... Men det hade nog inte fungerat för jag kan inte handla kläder med hjälp, jag måste vara själv och få ha min beslutsamhetsångest i min egen takt, det är det bästa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror nog att det är PONTE som löser alla problem i denna värld.
Öl och barhäng gör alla gott!

Ponte sa...

Barhäng är underskattat!