tisdag 1 april 2008

Billig öl och ingen trekant

När jag traskat vidare träffade jag på 2 norrmän och jag förstår inte att jag aldrig lär mig, för den enda nationalitet jag har svårt för är norrmän, så varför ställer man upp och tar med dem ut på stan? Tydligen var de ihop, den attraktive ville till bastuklubben och den andre ville ragga i bar, jag tror han planerade en trekant men kände inte för att fråga...

Det roliga med norrmän (de som bor i Norge dvs) är att de tycker allt är så dra och billigt i Danmark, "en halvliters fatöl 31 kronor, hemma i Norge hade den kostat 80..." Men det finns en baksida med billig alkohol, för före kl 2 fick jag hjälpa dem att hitta till deras hotell för då var de mycket berusade, så det blev varken trekant eller bastuklubb. Men jag måste säga att jag blev lite stött över att de inte frågade om jag ville hänga med upp på en trekant, fast jag hade iochförsig tackat nej...

Nåja, jag traskade till en annan bar, men där var det inget skoj mer än en rätt fin latino som sa hej och tyckte jag hade fint skägg, han var då på väg ut med någon kille och jag tänkte inte mer på det. Så jag traskade tillbaka till baren där jag var med norrmännen, hade turen att få en bra plats och jag hamnade i ett bra snack med några trevliga danskar, men så när jag vände mig om så hade någon annan tagit plats bredvid mig i baren...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och det var...
LATINON!

Ponte sa...

Vi får väl se...