fredag 18 april 2008

Idag var chefen lätt personlighetsförändrad, men tog sedan ett totalt harmlöst skämt mycket personligt, jag vet att jag har dålig självdistans ibland, men inte ens jag hade reagerat på det skämtet... Jag vet inte, men det är bara tragiskt på nått sätt. Och jag har blivit hängd en gång, det var om något jag blivit ombedd att redovisa separat och på frågan om jag gjort det svarade jag glatt att eftersom den fanns på hennes lista så hade jag givetvis följt instruktionen. "Du får nog jobba med dina attityder" blev svaret. Tack för den...

Men det ska enligt DMI bli strålande sol och 12-18 grader varmt de kommande 10 dagarna då ett högtryck fastnar över södra Skandinavien, det ser vi fram emot. Jag ska fira det med en fylla i Danmark imorgon tror jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fira loss, hjärtat.
Och dina attityder är det INGET fel på.

Ponte sa...

Jag ska fira loss, om en halvtimma drar jag ut i vårsolen en stund...