måndag 14 april 2008

Välhängd

För några inlägg sedan tog jag upp en välhängd (enligt egen utsago iallafall) fransk tiokampare, men igår såg jag något helt annat. På min profil på danska boyfriend.dk, kan jag se de senaste besökarna och en av dem var i intressant ålder, så jag klickade mig in på hans profil, såg hans mycket fina profilbild och gick direkt till galleriet.

I galleriet fanns en bild på en mycket stor lem, så jag antog att det var lite trickfotograferat, men så läste jag profiltexten. "Om ni inte vet att ni klarar 27 cm så behöver ni inte höra av er". Hmm, jag tror jag avstår, vet inte riktigt vad jag ska med en sådan till... Jag håller mig till små lemmar, de är roligare på nått sätt.

2 kommentarer:

Hasan sa...

27CM? Hjälp! Hahaha. Det kan inte finnas många killar som klarar av det. Men lite nyfiken blir man. Hahaha.

Ponte sa...

Du får åka dit på besök, men bara i studiesyfte givetvis...