söndag 13 april 2008

Duktig Ponte

Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och putsat fönstren, herregud, det är en helt annan upplevelse att titta ut nu, speciellt från sovrumsfönstret där man byggt om gatan i 2,5 år och det har dammat som fan och därför kändes det inte så meningsfullt att putsa. Men nu kan jag tillochmed se vilket väder det är!!

Men jag har i ärlighetens namn så har jag bara putsat 2 av lägenhetens 5 fönster, men ett ska inte putsas. Resterande putsning blir kanske efter maten eller någon annan gång, vi får se. Men det är lite med livet som insats man gör sånt, hänger ut från tredje våningen för att putsa utsidan, trottoaren under är hård har jag hört...

Hoppas det finns någon som gjort nått roligare än att putsa fönster! Nu väntr hemlavad potatisgratäng med massa vitlök i mums.

Inga kommentarer: