fredag 4 april 2008

Vårkänslor gör mig inte kräsen

Den här veckan har varit jobbig, inte nog med att jag jobbat över en del och fixat i hemmet (fortsatte med den minimala hallen igår) och varit trött, jag har dessutom varit tvungen att kämpa med att hålla tungan kvar i munnen för så många fina män som jag sett under veckan (i verkligheten, inte på vältränade_överkroppar punkt com) har jag nog inte sett på en vecka tidigare. Eller också är det min själ som skriker efter en man att dela säng med, det är ju också ett alternativ...

Kan det vara vårkänslor, allmän saknad, förvirring? Dessutom kan man ju tillägga att några av de här killarna hade jag inte spanat på i vintras, jag är plötsligt inte så kräsen längre, är mer eller mindre tillbaka där jag var för 2 år sedan när allt inom rimlig ålder dög...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är vårsolen som sätter ditt inre i brand.
Ponte is on fire.
Nu krävs en rejäl slang för att släcka denna eldsvåda.

Ponte sa...

Fram med slangarna folks!