fredag 7 augusti 2009

Grottmänniskornas första återkomst

I fredags när jag väntade på grottmänniskofesten träffade jag det halva paret och de båda andra som varit på förfesten. Nummer 1 sa nått till den ena killen som gav honom fingret och efter det blev det bara en massa tjafs. En stund senare hade jag tröttnat på tjafset och traskade till grottmänniskorna. Det visade sig att folk rasat in i stora mängder och baren var full men trevlig.


Jo han är naken under pälskilten och
jodå, ölöppnaren hänger i hans lem

Partyt var bra, men efter några timmar kände jag bara inte för att stanna längre, konstig mix av folk, så jag passade på att traska vidare istället. Planen för den sena kvällen var att jag skulle träffa det halva paret och sedan följa med dem hem och sova, men så blev det inte. Nummer 1 hade glömt sina nycklar och nummer 2 sin telefon. Efter att ha letat en timma och inte sett till nummer 2 gav vi upp och fick nått att äta.

Vid den här tiden hade folkmängden ute minskat avsevärt, många av festarna skulle ju på prideparad nästa dag och då är det minsann bäst att vara någotsånär obakis. Vi träffade killen som daskat lemmen i bardisken (både nummer 1 och jag känner honom), så vi följde med honom och ännu en kille hem, slängde av oss kläderna och plötsligt låg 4 nakna män i samma säng i sked, mycket trevligt.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Vilken fin avslutning med en skedning x 4.

Ponte sa...

Helt underbart...