måndag 31 augusti 2009

Lite nakenchock igen

I fredags nådde man så åter Köpenhamn och kvällen började i den vilda baren. En hel del folk, men bara tråkiga människor, så jag tänkte ta min lilla vanliga runda. Nu kom jag inte så långt för på nästa ställe fick jag först sällskap av någon ganska jobbig man, men den ena trekantskyssaren kom till hjälp. Fick också träffa hans pojkvän (hade ingen aning om att han utrustat sig själv med en sådan).

Traskade sedan med trekantskyssaren och det halva parets toyboy tillbaka till den vilda baren och 10 minuter senare satt jag med två nakna killar (dvs de två) på ena sidan och en kille med ring i näsan och bar överkropp på andra sidan. Killen med ringen i näsan hade jag kunnat tänka mig om jag träffat honom senare på kvällen kanske, men det var nått lustigt som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Men han passade iallafall på att tafsa mig på benen ett par gånger, men det är ju alltid trevligt...

Träffade lite bekantingar och jag vet inte om det var fullmåne eller nått för alla var väldigt tafsiga vilket måste räknas som bra även om man brukar avstå från att tafsa tillbaka. För Hunken Kims information var den ena tafsaren judisk och killen med ringen i näsan hittade en annan judisk man att hångla med...

Jag måste säga att jag var överraskad över att det var så mycket folk en fredagskväll, men det klart att man under internationell ekonomisk kris väljer en billig sylta för att bränna de sista kronorna.

När det blev stängningsdags fick jag vakta trekantskyssarens cykel några minuter medan han skyndade in för att hitta sin tröja (det var då lite kyligt) och det slog mig hur många konstiga människor som drog runt på gatorna efter midnatt, man kan bli mörkrädd för mindre. När han kom tillbaka så cyklade han hem medan jag begav mig vidare i natten.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Det berodde nog inte på någon ev. fullmåne.
Det berodde snarare på att du var ännu hetare än du brukar.
Sprängstoff helt enkelt!

Ponte sa...

Tillåt mig att tvivla...