fredag 28 augusti 2009

Naken igen

Så kom man fram till Köpenhamn i tisdags efter en lugn resa för en gångs skull. Men dessvärre hann jag bara halvvägs till kvällens första bar innan jag mötte plåstret från helvetet. Nu var han nykter, men han tog som vanligt ingen notis om att han talade oavbrutet medan jag var tyst, han tittade på mig medan han pratade och jag tittade ner i gatan, på folk eller på butiker.

Kom snabbt fram till att enda sättet att bli av med honom var att traska till den bar jag vet han inte gillar. 4 gäster och jag, men plåsteridioten försvann iallafall... Traskade vidare efter en stund och i nästa bar var det bara 5 personer. Hade nu kommit fram till att det där med tisdagsbesök nog var osedvanligt dumt. Träffade någon trevlig turist med pojkvän som tipsade mig om killen i fuskpäls vid ett bord "han har gott om pengar". Det är killen som brukar ta med farmor så att hon betalar notan helgen före lön...

Kom så till den vilda baren, började inte där eftersom plåsteridioten ibland hänger där och hade antagligen följt med. Det halva paret nummer 1's tidigare toyboy (mycket otympligt namn) satt i baren naken och full, men där var det lite mer folk iallafall. Fick en trevlig farbror jag snackat med tidigare bredvid mig så jag fick berätta allt jag visste om Göteborg för dit skulle han idag fredag nämligen. För på Göteborgs universitetsbibliotek finns några av Karl-Heinrich Ulrichs böcker och farbrorn är otroligt intresserad av böghistoria.

En tysk i skinnbyxor dök upp, var lite intresserad, men han hade bara ögon för den blonda feminine killen i baren, så det blev inget av med det. Någon full halvblind farbror informerade mig om att "när du är nyktrare kan vi ju fortsätta diskussionen". Tror han blandade ihop mig med någon annan...

Träffade så Kulturkillen och det visade sig att han också känner toyboyen (Köpenhamn är litet ibland). När Kulturkillen gick efter en stund så var det någon mer kille som blev övertalad att klä av sig, bartendern körde bara kallingar och tillslut var det en massa folk inklusive Ponte som plockade av oss på överkroppen. Någon var förövrigt nere i mina byxor och hängde ut min lem en stund innan han gav sig på toyboyen och sög lite.

Trots att det var tisdag var det en rätt så vild stämning och någon hade kaskadkräkts på ena toaletten. Spya på golvet, på väggen och över hela toastolen... Kan inte minnas att någon var så full, men vad vet jag. Så var det stängningsdags och läge att gå vidare.

Inga kommentarer: