fredag 10 april 2009

Orgie och en intensiv kulturkille

När jag återkom till Brunchstället såg jag båda killarna jag tungkysst med den där gången när trekantskyssning stod på programmet. Den ena satt på en barstol naken och medan den andra stod bredvid. Tog sittplats mellan den nakne och någon kille bredvid som jag inte kände igen.

Båda tungkyssarna gav mig en liten variant, men var för sig, långt senare på kvällen fick jag veta att han med kläderna på hade kissat den nakna i munnen strax innan jag kom, då kändes det hela lite mer tveksamt, men men...

Tydligen hade de tokhånglat också, men tagit rökpaus just när jag dök upp. Det dröjde sedan inte länge förrän den nakne stod på knä på golvet och snabbt öppnade den andres byxor och satte igång att suga. Den som blev sugen hade lemring.

Killen med skinnbyxorna från brunchen var kvar och det dröjde inte många sekunder förrän han också var indragen i det hela. Men jag måste säga att jag satt på första parkett... Så jag ömsom tittade och ömsom snackade med killen bredvid och det visade sig att han var hur trevlig som helst. Han har ett osedvanligt udda yrke inom kulturvärlden, lite speciell och lite intensiv men på ett bra sätt. En kvart senare var Ponte mer intresserad av honom än av showen som pågick.

Fler killar strömmade till och efter ett tag var de 6 stycken som hade halvorgie i baren och hela eventet varade i inte mindre än 4(!) timmar. En av dem blev törstig mitt i allt och bartendern som ledsnat lite på dem snackade med en stammis på andra sidan, så killen daskade helt enkelt sin lemrings- och prince albert försedda lem i bardisken och fick snart nått drickbart.

Efter midnatt tog showen slut, då hade mer än hälften av gästerna (inklusive lönnfeta lilla jag) dragit av oss tröjorna och de båda i baren jobbade iklädda endast sina herrunderbyxor. När det så närmade sig stängningsdags undrade kulturkillen om jag inte skulle hänga med till ett annat ställe och det tackade jag då INTE nej till om man säger.

Nästa ställe bjöd inte på nått skoj och när vi avslutat våra öl undrade han om jag inte skulle följa med honom hem och det tackade jag inte nej till. Så det blev en liten taxitur igen, tredje kvällen i rad. Men när vi kom ur taxin insåg han att han var glassugen, så med en låda glass och lite bröd smög vi in i lägenheten, han hyrde ett rum nämligen.

Rummet var mycket stökigt med stor madrass på golvet. Han bad om ursäkt minst två gånger över att det var stökigt, men det var hans konstnärliga läggning kanske... Vi hoppade i säng och åt en massa glass, så blev det måååånga timmars gosesömn, mycket sked, lite mys, mer sked och mer mys. Till slut blev det kaffe och bröd till frukost, det kändes bra inför kommande övningar...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Åh
Kära
Hjärtanes
Vilket
Inlägg!

Ponte sa...

Hur menar du då?