söndag 16 augusti 2009

Besök på bastuklubben

Varning: Personer som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

Efter att ha varit ute på fredagen skulle jag iallafall inte ut på lördagen, men så blev det inte. Kände ett stort sug efter lite sexuell aktivitet och bestämde mig för att ta mig till Bastuklubben. När jag gör sånt vill jag vara där utan att ha någon med mig, men så blev det ju inte. Fick ett SMS från Spicy när jag var på väg där han undrade om jag var hemma, så jag svarade att jag inte var det och då skulle han också till Köpenhamn, typiskt.

Bastuklubbsbesöket började ganska försiktigt, det var inte så många människor där, några fina brasilianer givetvis, men annars inte nått spännande. Mötte någon i mörkrummet som hade handen full med glidmedel, så min handduk var lite kladdig plötsligt.

Träffade Spicy som hade lite aktiviteter med mig i en av sofforna med en radda gubbar tittandes på, lämnade honom en stund och hamnade åter i mörkrummet. Det var en del människor i vägen och plötsligt stod man mellan folk. Hade en kraftig lem i ena handen (jättetjock lem), hade någon annan som tafsade och så upptäckte jag att han med lemmen stod på andra sidan, men det visade sig vara fel för minuten senare hade jag en jättetjock lem i vardera handen. En klart märklig känsla...

Traskade sedan runt lite där inne, speciellt förbi en het latino med långt hår, men han var uppenbarligen inte ute efter mig för det blev ingen ögonkontakt på de 20 eller så gångerna jag passerade honom. Satte mig tillslut på scenen i mörkrummet och tillfredsställde mig själv, tog farväl av Spicy, vi bestämde att vi skulle träffas i Dansbaren senare. Kan förövrigt tillägga att det inte är sådär jätteskönt att bli sugen av en kille med 3 dagars skäggstubb...

Besöket på bastuklubben måste väl sägas vara rätt misslyckat, men bättre lycka nästa gång kanske.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Det gick åtminstone för dig.
Inte illa.

Ponte sa...

Två gånger faktiskt...