fredag 7 augusti 2009

Pridemorgonen

På lördagsmorgonen blev det kaffe och porr, killen vi sovit hos visade två filmer han spelat in med sig själv i huvudrollen. I den första sjunker han ner över en vägkon (han tog 25-30cm) och i den andra en dildo nästan lika tjock som min handled och 30 cm lång. Dildon låg förövigt i soffan så vi kunde känna på den. Aj säger jag bara…

Så gav vi oss in mot stan, killen vi sovit hos skulle till Frederiksberg där prideparaden skulle börja medan nummer 1 och jag åkte hem till det halva parets lägenhet. Nummer 2 var hemma och öppnade endast iklädd ett rött täcke, hans ögon var för övrigt matchande i färg. Han hade fått med någon kille hem som nu sov i sängen medan nummer 2 själv inte kommit i säng ännu.

Efter lite kaffe och en croissant blev det lite snack och musik, bla Alla Pugacheva och Ivri Lider, önskar jag hade fått chansen att se honom. Sedan begav jag mig mot paraden, var lite sen, så jag mötte den en bit efter starten. Fick senare veta att nummer 1 lyckats få nummer 2 att lägga sig vid 5-snåret på eftermiddagen, så honom såg vi inte till på hela dagen och hela natten…

Inga kommentarer: