tisdag 25 augusti 2009

Trassel igen

För ett par månader sedan var Ponte på Arbetsförmedlingen på ett möte och då avtalades det att nästa möte skulle vara nu i slutet av augusti. Dessvärre har jag lyckats bli av med mina papper, så jag har mailat och mailat både min handläggare och till den centrala mailadressen men ingen svarar. Så idag tog jag helt enkelt och traskade dit.

Det tog dem lång tid att försöka komma fram till något eftersom det inte fanns några som helst anteckningar från det förra mötet. Jag kan heller inte se något när jag loggar in utan där är det bara nått riktigt gammalt som ligger. Turligt nog hade nissen markerat att jag varit där på möte så jag slapp tjafs omkring det iallafall... Förstår inte vad de pysslar med. Så nästa vecka ska vi göra om mötet från före midsommar.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Som vanligt är det någon som inte gör sitt jobb.
Detta är ett virus som genomsyrar hela vårt samhälle.

Ponte sa...

Det gör väl det kanske.