torsdag 1 juli 2010

Pyton i sovrummet

Så fortsätter marathonhelgen

Kom in i den långhårige kulturnissens sovrum sent på torsdagsnatten och blev presenterad för hans pytonorm. Jag var aningen skeptisk, men ormen fick vara kvar i terrariet. Har svårt för ormar, men långt ifrån lika svårt som med håriga spindlar. Vi kröp ner, gosade och hånglade en stund och när jag trodde att det skulle bli sovdags blev det sex istället. Han var trött och ville bara ligga på rygg, så det fick han. När det var överstökat så informerade han om hur han ville bli väckt nästa morgon. Men det var första gången jag hade sex med en orm i samma rum...

Jag vaknade efter några timmars sömn, det var nu ljusan dag ute. Funderade lite på saken, men väckte honom som han ville bli väckt, dvs genom att hårt köra in lemmen i honom. Vaknade gjorde han... Efter 3-4 olika ställningar tappade jag lite intresset av sexandet och tänkte istället hångla lite, men det blev inte många sekunder. Istället skulle han ta mig. Det gjorde först osannolikt ont eftersom han hade för lite glid, men jag bet ihop i kudden och lät honom köra på ett tag i 3 ställningar, alla med mig liggandes mer eller mindre platt på magen och få min lilla bakdel ordentligt misshandlad.

Efter det var jag på herrarnas och noterade att det blödde lite, men det är inget man kan göra nått åt. Vi skedade och gosade och sov några timmar, han ville ha mer lem och det fick han och så ringde hans väninna som han skulle på teater med. Så någon frulle blev det inte, heller ingen dusch. Men jag tyckte inte det gjorde nått för nu skulle jag ju hitta lite mat och åka raka spåret hem. Traskade till bussen, men kom på att det nog fanns nått vettigt ätbart i närheten. Fick vänta i ett snabbmatsställe, ensam medan killen som gjorde kebaberna stack över gatan för att växla pengar. Snacka om att lita på en kund som kommer förbi första gången...

Fick min mat, hittade en parkbänk vid en cykelbana och satte mig och åt. Lyfte huvudet när någon på cykel ropade åt mig att ha en trevlig helg, någon från kontoret var det visst. Världen är liten. Åt upp, hoppade på en buss för att ta mig till stationen, men ödet ville annat...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Oj oj. Det där var brutal läsning.

(Jag har gjort både det ena och det andra med en orm i samma rum.)

Ponte sa...

Och då snackar vi inte "den enögda byxormen", reptiler man fått med hem eller ryggradslösa män utan äkta orm?