torsdag 29 juli 2010

Cruising-veckan, så här långt

På måndagen upptäckte jag att årets homokryssning skulle avgå från Köpenhamn på torsdagseftermiddagen. Det betydde att det nog kunde bli festligt under veckan. Så eftere jobbet måndag hamnade jag i den Vilda baren (som vanligt), träffade en massa bekantingar. Såg inte någon som verkade som en typisk kryssare, däremot träffade jag Färgaren och växlade ett par ord med honom, han hade nämligen med sig någon. Det kommer en historia om detta senare och den är inte skoj. En av stammisarna var jättefull och hade svårt att stå upp. När det var dags att gå hem blev jag ombedd att hjälpa en av bekantingarna som talar dålig engelska i hans kommunikatrion med en svensk. Kom fram till att jag nog skulle klara en timma till.

Två timmar senare bar det av hemåt, McDonalds på stationen och i säng kl 02.00.

Upp tidigt, till Köpenhamn, jobbade hela tisdagen och bestämde mig för att ta en AW till. Några kryssare, men de gick mest in, tittade sig runt och gick ut. Nu var det mest rundlagda amerikaner i 50-årsåldern, så vi gick väl inte miste om nått direkt. En av dem som jobbar där ibland var full som två ägg, men lyckades halvkrypa till sin cykel (trots folks protester om att han borde cykla). Efter att ha trillat tre gånger utan att ha lyckats få cykeln ur cykelstället gav han upp och beställde taxi. Hade hur trevligt som helst tillsammans med 4 stammisar, när det var dags att åka hem. Jag stannar en stund till.

Två timmar senare bar det av hemåt, McDonalds på stationen och i säng kl 02.00.

Upp tidigt, till Köpenhamn, jobbade hela onsdagen och bestämde mig för att ta en AW. Det var nämligen en av mina absoluta favoritbartenders sista dag på jobbet. Nu var det en omgång kryssningsgäster, en av dem, en mager sprallig amerikan av latinskt ursprung blev sugen, fick spanking, blev rimmad, var naken, fick en isbit upp, sög, gav spanking, drog ner 10 shot, hånglade med 4 olika män (minst). Allt på mindre än 3 timmar. Ponte satt tillsammans med en av de mindre roliga stammisarna som dagen till ära var osedvanligt full. Tradigt... När det var tid att gå hem var det riktigt festligt, så jag bestämde mig för att stanna en stund till.

Två timmar senare bar det av hemåt, McDonalds på stationen och i säng kl 02.00.

Upp tidigt, till Köpenhamn, jobbade hela torsdagen och bestämde mig för att ta en AW. Hur det går får ni veta senare eftersom det är idag.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Isbit upp...

Ponte sa...

Testa det, kanske är skönt under heta sommardagar...