lördag 17 juli 2010

En trevlig lesbian

Fortfarande 2 veckor efter

På lördagsnatten var det så stängningsdags i den Vilda baren och jag traskade åter vidare till Dansbaren. Har varit där väldigt mycket sista tiden måste jag säga. Återigen var det fullt, varmt och svettigt. Hamnade på en dum ståplats, men jag tänkte att det fick duga. Så dök en smal ung kille upp, växlade ett par ord med mig och sa sedan "jag vet jag är lite full, men jag är så kåt. Kan du inte ta med mig hem och knulla mig hela natten?" Jag kände inte riktigt för det, men han tjatade och tjatade och tjatade. Men till slut gav han sig och strax efter dansade han fylledans tillsammans med en mycket rultig lesbian.

Jag traskade ut för att få lite svalka och där mötte jag Den äldre mannen, honom har jag heller inte sett på länge. Han gick in och jag lovade att jag skulle dyka upp om en stund, men så blev det inte. Jag träffade nämligen en jättetrevlig lesbian (lite butchig men men) ute på trottoaren. Vi hade ett intressant och givande samtal i en timma tills hennes jätteblyge bögkompis (runt 30) skulle hem, han bodde ju då hos mamma givetvis, och fick med sig hennes nycklar. Han fick helt sonika kliva av bussen och ta nästa tillbaka igen...

Så skulle de till att gå när den äldre mannen kom ut från Dansbaren och undrade om vi inte skulle vidare till Nattklubben. Jag var skeptisk, men gick med på det. Vi kom in, det var rätt fullt, vi fick nått att dricka, den äldre mannen hittade en sittplats, där han somnade ca 1 minut senare. Där var dessutom ett hög jobbiga människor som trängdes, tjafsade och var allmänt otrevliga.

Så var det stängningsdags och vakten väckte den äldre mannen. Jag traskade med honom till närmaste taxistop och skickade hem honom med motiveringen att jag skulle till stationen och sedan hem.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Det är inte var dag jag träffar en trevlig lesbian. Grattis.

Ponte sa...

Tack, de går inte 13 på dussinet direkt...