fredag 30 juli 2010

Torsdagskväll

Någon "Två timmar senare bar det av hemåt, McDonalds på stationen och i säng kl 02.00" blev det inte. Tågen körde nämligen efter en tidtabell som inte finns. Så när jag kom till stationen hade tåget just åkt (10 minuter före tidtabellen), nästa var om 45 minuter och jag skulle vara hemma i säng kl 3. Ringde det halva paret (som just gick ut på lokal) och slaggar här. De har blivit med fisk minsann...

Nu blir det till att strippa och krypa ner. Ska bli skönt.

Annars var kvällen tradig. Ett gäng stammisar, en bartender som satt och åt när jag kom. Först en full dansk hetero som mumlade med olika människor, men jag fick honom att ledsna (jodå så tråkig är jag). Han tyckte för övrigt att det där med homoer var nått konstrigt. Varför välja lem när det finns rikligt med mufflor?

Så fick jag istället en konstig jättefull norrbagge (och som jag skrivit tidigare, den enda gång jag är lite rasistiskt lagd så är det när det kommer till norrmän). En av de danska gubbarna tog med honom på herrarnas och utnyttjade honom.

Och så träffade jag några svenskar som flytt Stockholm Pride, men de var allt för svenska och pryda.

Nu ska Ponte krypa ner, sov gott!

2 kommentarer:

Kim M sa...

De var pryda och så hamnade de i dekadenta Köpenhamn!

Ponte sa...

Precis, helt fel ställe för sånt.