måndag 5 juli 2010

Lite sexdetaljer

Så fortsätter historien

Så vaknade jag på lördagseftermiddagen i utis-studentens säng med honom på armen. Det visade sig när han vaknade att han inte alls mådde sådär jättefint men konstaterade att han i vanliga fall alltid var trött, hungrig och kåt, men ju mer bakis; ju tröttare, ju hungrigare och ju kåtare. Han ville ha en omgång nu omedelbart, så det fick han.

En kul grej hände. Ponte brukar nämligen inte kunna hålla igång tills han kommer, men kylan i rummet (fönstret var öppet) och tröttheten till trots, tände man till ordentligt när han låg på sidan med lyft ben. De få gånger jag lyckats med konststycket tidigare (och samma effekt vid munlek som rövlek) brukar det komma en liten skvätt och resten stannar kvar och kan göra ont. Så blev det inte denna gång, det kom och kom och kom. Blev väldigt förvånad över mig själv måste jag säga.

Utis-Studenten var missnöjd, han ville ha mer. Hans kåthet gick inte över på en kvart, men mer än så fick han inte. Efter en stund dök hans kompis upp och jag bestämde mig för att åka hem. Först skulle jag bara in till stan för att mätta min glupande hunger (någon frulle blev det som vanligt inte tal om i studentrummet). Hoppade på tåget in till stan, fick mig nått att äta och gjorde nått dumt. Tänkte tanken: Man kanske skulle titta förbi den Vilda baren på väg till tåget...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Tack för detaljer.
Ha ha ha.

Ponte sa...

Det var så lite...