måndag 13 april 2009

Tisdagen

På tisdagsmorgonen vaknade jag och hade riktigt ont i halsen och insåg direkt vad det var. Hatar det! Nåja, vi klev upp och drack kaffe, snackade lite och kollade på porr. Så var en av hans chatvänner online, så jag satt där bredvid och hängde lite med i konversationen om hur den andra blev förödmjukad, utnyttjad av 3 välutrustade män, fick gå i koppel, bli piskad och såld som sexslav. Som grädde på moset, isbitar som körs upp i... hmm, ja nått iallafall.

Killen som daskat lemmen i bardisken (dvs samme som jag satt och drack kaffe med), visste inte vem killen var, men de chattade ofta. Berättade inget, men jag tror mig veta vem han är... Det var lite intressant att se diskussionen, men jag ledsnade efter en stund och tackade för mig.

Kom hem mitt på eftermiddagen, stinkande, lortig, sjuk och hungrig som en varulv. Mina krukväxter mådde inte bra alls... Så var den långfredagen över, men på det hela taget var det ju rätt så skoj.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Otroligt syndig långfredag.

Ponte sa...

Nejdå, lite slampig ska man väl vara ibland...