tisdag 14 april 2009

Lite yr

I lördags redan innan jag åkte hemifrån kände jag mig lite lätt skumögd, fast då var det ju mörkt. Idag har jag varit ute och promenerat i det ljuvliga vädret och känt mig rejält skumögd. Förklaringen visade sig vara enkel, rätt kontaktlins i fel öga. Har nu bytt till brillorna och känner mig aningen yr... Men det går väl över, billig fylla annars.

Påskliljorna blommar liksom körsbärsträden, maskrosorna, magnolierna och de där gula som blommar innan de får blad vad de nu heter. Årets varmaste dag har vi i Skåne, kanske inte på termometern, men det är 16 grader, solsken, lite dis över havet och nästan helt vindstilla, lovely!

Fick ett erbjudande om lite sex i eftermiddag, men jag tror jag spelar strategispel istället...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Så kan det gå.
Man måste vara noggrann.

Ponte sa...

Det måste man...