torsdag 23 april 2009

En lugn lördag

Lördagsmorgonen (nåja, det var eftermiddag, men jag var nyvaken) började som en gång tidigare, den äldre mannen kröp ner under täcket och började leka med min lem. Fick dock stopp på honom efter ett tag. Men det var sista gången jag sover där, så det så!

Så blev det frukost, och under ätandet fick han ut och jaga bort änder som ville bygga bo i hans pool. Så snackade vi lite och gjorde jag mig iordning och gav mig ut i stadens sus och dus igen. Kvällen blev riktigt trevlig, det var mer folk, men inte så mycket av intresse och inga som var intresserade vad jag vet.

Tog en kortare runda, var trött och sugen på hemgång redan tidigt, men fick vänta till första vettiga tåget. Ölade med några bekantingar och höll mig lugn och snäll helt enkelt. Inget vilt hände och det är banne mig inte ofta...

Inga kommentarer: