tisdag 28 april 2009

Fredagen fortsatte

Vi kom till nästa ställe den ena halvan och jag, träffade på en bekanting som jag snackade med och plötsligt var halvan borta. Trodde att han gått hem, men en lång stund senare satt han och sov i en soffa. Ett tag senare hade bekantingen gått och halvan var borta igen och jag jag passade på att smita iväg. Sovande människor är inte så kul att ha med sig...

Vikingen var för övrigt också på stället och hånglade med någon inte så attraktiv, men hans karlsmak kanske inte är den bästa, han valde ju mig en gång i tiden, måste tyda på dålig smak helt enkelt.

Nästa ställe bjöd inte på allt för mycket spännande, träffade på någon bekanting och en jobbig herre med bar överkropp stötte på mig, jag var inte road. Turligt nog hade jag min bekanting där även om en kvinna undrade varför jag snackade med honom för, han som såg så uttråkad och sur ut. Hon tyckte jag skulle ragga upp nått vackert och sexigt istället. Hade jag vetat att hon var kompis med den halvläckre killen i soffan så hade jag nog hållit med, men det visste jag först en stund senare... Gav sedan upp och begav mig hemåt igen.

Glömde att nämna att tidigare under kvällen i den första baren var det en berusad kille som passade på att slita av sig kläderna och krypa på bardisken. Han blev stoppad efter ett tag, efter att han rivit ner en massa glas och var nära att naken ramla med huvudet före ner på glaskrosset (om inte någon hade hållit ihonom). Strax efter satte två herrar igång med en liten sugning i hörnet, men det måste man ju få...

Inga kommentarer: