torsdag 23 april 2009

All öl är MIN

När jag lämnade baren blev det till att gå till nästa, men det var rätt så dött, bartendern räknade kassan och käkade lax medan han väntade på att få fler beställningar. Men jag fick veta att de har uteservering varje eftermiddag, så det tänker jag testa någon dag framöver.

Kom sedan till dansbaren där det heller inte var värst många människor. En halvsnygg och halvfull kille flirtade med mig, så jag slog mig i slang med honom. Han var ganska trevlig och duktig på att kyssas. Så dök den äldre mannen upp och höll oss sällskap.

Tog med de båda på nattklubb, men noterade att den halvsnygge hela tiden tog någons öl istället för att köpa en egen. Sånt orkar jag inte med iallafall. Det hela slutade sedan med att den äldre mannen erbjöd mig att sova över hos honom och festsugen som man är så tog man ju det erbjudandet...

2 kommentarer:

Kim M sa...

AAARGH!
Vad är det MED folk?

Ponte sa...

Inte vet jag, det är en stor gåta i min värld...