fredag 3 april 2009

Bulor, spaning och halvnakna män

Igår blev det långpromme i solskenet, 12 grader varmt, nästan ingen vind och strålande sol, härligt! Men det var dessvärre inga halvnakna män på stranden ännu, 12 grader är kanske i lägsta laget för det. Kommer ihåg en gång för många många år sedan när min kusin och jag cyklade till stranden och tog ett dopp helgen efter att isen på sjön hemma i Norrlands inland försvunnit. Det var banne mig kallt och det hela slutade med vattkoppor.

När jag kom hem igår så ville favvo-farbröderna ut och fika, så det blev mer solsken, men på kvällskvisten var det lite väl kallt, så uteserveringspremiären får vänta några dagar till...

När jag tog min promme igår hamnade jag i ett dilemma, mötte 2 heta män med fina bulor i tajta jeans, vilken av dem skulle man titta på? Missade det mesta av båda... Men det har ju sina fördelar att ha solglasögon på sig, man kan spana utan att upptäckas, bra för oss blyga och rädda.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Vilket dilemma.
Med solglasögon på kan man snabbkolla hit och dit, men utan blir det nog lite jobbigt.

Ponte sa...

Det var verkligen ett dilemma