fredag 3 april 2009

Ingen rejäl omgång i sänghalmen

Jag traskade vidare i lördags och hamnade i mitt i en lönediskussion eftersom jag hade en deltidsbartender på vardera sidan där jag satt i baren, så jag kände mig lite utanför i diskussionen om man säger. Träffade Frisyren och tungkysstes lite med honom. När baren så stängde tänkte jag sticka till dansbaren, men den var stängd pga sjukdom stod det på dörren, så det blev till att gå någon annanstans.

Eftersom ett av nattställena var stängt var de andra väldigt fullsatta. Det första stället var jättetrångt och inte alls speciellt skoj, så jag valde snabbt att traska till kompis H:s favvobar. Där hade jag turen att lyckas få en sittplats i baren, mycket trevligt, men inget kul hände mer än killen som spillde sin shot över stolen bredvid mig och han fulle kompis som sedan tog stolen som sittplats, antar att hans ljusa jeans inte såg så bra ut baktill efteråt.

Så blev det nattklubb, också här jättefullt, träffade Brasilianen som undrade när jag skulle ta med honom hem och ge honom en rejäl omgång i sänghalmen. Jag svarade lite undvikande, för jag har tröttnat lite på honom. Efter ett tag traskade han till andra sidan lokalen... När det var dags att gå hem såg jag till att ha hyfsad marginal (garderoben kan ta en kvart på vägen ut om det vill sig illa), så när jag kom ut på gatan hade jag mycket gott om tid, så jag tänkte stå och hänga lite där och se om någon intressant ensam kille på väg hem skulle komma ut, men minuten efter mig blev någon aggressiv person utslängd, så jag traskade i sakta mak till tåget istället.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Dina nicknames är härliga.
Frisyren är en av favoriterna.
En börjar ju fantisera om hur den ser ut.

Ponte sa...

Om du bara visste...