tisdag 17 februari 2009

Ner med byxorna och fram med röven

När det led mot stängningsdags var det läge att dra vidare till dansbaren där stämningen också var på topp även om antalet gäster inte var jättemånga. Sprang på en av mina bekantingar, en trevlig fast udda kille och vem hade han med sig om inte killen som ju var hetero...

Traskade sedan på nattklubb och där träffade jag först brasilianen (som var riktigt full) och hans snygga kompisar. Han ville inte gosa, bara ett par tungkyssar, men men... Sedan var det lite andra blandade bekantingar som dök upp, men jag avstod från dansandet. Är inte så mycket för det och vet att jag nästa 2 dagar kommer ha riktigt ont i höfterna av det.

När det började tunnas ut var det en annan brasilian som dök upp och ville hångla, så det fick han och när jag efter ett tag besökte herrarnas väntade han när jag kom ut och undrade om vi inte skulle gå in igen tillsammans. När jag var emot kontrade han med att det var bara för mig att dra ner byxorna så skulle jag nog få en rejäl omgång.

Efter 5 minuters tjafsande (jo jag fick känna på hans lem) bytte jag strategi och informerade att mitt tåg kör om 20 minuter. Det var iochförsig sant, men nästa skulle köra 20 minuter senare, så det var ingen giltig anledning, men det vet ju inte han...

Inga kommentarer: