onsdag 11 februari 2009

Knashångel

Det visade sig att Spicy satt kvar fortfarande tillsammans med bekantingen. Han hade dessutom fått förmaningar från någon annan stammis (bekaningen är riktig stammis) att han skulle vara snäll mot bekantingen. Det hade kanske inte behövts för Spicy är alltid snäll om än lite kåt till och från...

När sedan bekantingen gick (han var då jättefull) tog jag plats bredvid Spicy, barägaren och en kille som Spicy strulat med jobbade, så vi blev matade med ett par shots till och en stund före stängningsdags kom jag fram till att jag ville ha nått att äta, Spicy traskade istället vidare.

På väg till Pölsemannen kände jag mig rätt berusad måste jag säga och plötsligt tog någon tag i min arm. En kvinna visade det sig vara, och en man traskade några meter bakom. Visste inte om hon var hora eller ute efter mina pengar utan att erbjuda några tjänster, så jag stoppade snabbt ner händerna i fickorna och ruskade sedan av mig människan.

Fick min korv, den roliga kraftiga pölsekvinnan hade en prao, en butter kraftig pölsekvinna och efter det var det läge att traska tillbaka till en bar, men jag valde att ta en annan väg för att slippa horan/ficktjuvinnan. Kom fram till att det nog var en bra idé att beställa en cola... En kille i vita byxor dansade åmandes på den lilla scenen, jag är mer vältränad och har mindre ölmage men skulle inte komma på tanken att åma mig ensam i bar överkropp.

Så dök de båda bartendrarna från de tidigare stället upp och tog plats tillsammans med mig och snart ramlade ytterliggare barfolk upp nere i mitt hörn, sedan gick det illa. Barägaren och jag sexskämtade lite och innan jag visste ordet av det hade jag hans tunga i min mun. Inte riktigt vad jag planerat. Försökte på ett fint sätt ta mig ur det och till slut insåg jag att det bästa nog var att traska vidare. Man vill ju inte stöta sig alltför mycket med VIP-folket...

Den första jag såg när jag kom in på kvällens sista ställe var bekantingen som jag pusslat ihop Spicy med, han hade nyktrat till lite och eftersom jag också gjort det blev det öldiet igen, 3 timmars coladrickande hade gjort gott for Ponte. Insåg att vita byxor verkligen var kvällens outfit, tror att hälften av de unga pojkarna körde med det. Stannade ett par timmar och blev plötsligt toktrött. Träffade Spicy innan jag gick hem och önskade honom en fortsatt trevlig kväll...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror nog att du är fin som erotisk dansare!

Tänk att du orkar vara ute så länge. Du är en förebild.

Ponte sa...

Tror inte att det skulle passa sig! Vet inte om jag egentligen orkar, har bara lite svårt att ta itu med att åka hem...

Anonym sa...

Jorå. Du har de rätta movesen.

Ponte sa...

Tror att ölhävningsmovsen sitter dock...