onsdag 11 februari 2009

Stöld

Den här listan har jag egenhändigt stulit från den Hunkiga Kim

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, det brukar jag inte, men den är alltid på ljudlöst.

02. Vem såg dig senast naken?
Spicy.

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Som en riktig nörd, ville helst att ingen skulle notera min närvaro.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Skallig medelålders dansk med stor ölmage.

05. Hur var du på dagis?
Inte alls.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Humoristisk och alltid fikasugen.

07. Har du celluliter?
Nej.

08. Biter du på naglarna?
Nej, bara om någon av dem är väldigt ojämn och jag saknar tillgång till sax.

09. Har du något handikapp?
Vet inte riktigt var jag ska börja.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Jag är helt säker på att de snart dyker upp, så nej.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
En transa kanske? Ingen aning.

12. Svär du?
Brukar hålla mig till fasiken och sablar med inslag av enstaka fa-a-a-an, men aldrig snopphora...

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Brukar inte öppna.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Åtta kanske.

15. Tror du på utomjordingar?
Jag har inte sett några så jag tror inte på dem just nu.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Mexikansk räkgryta med ris kanske

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Grekisk sallad (gillar inte oliver och fetaost, och är allergisk mot tomater)

18. Har du blivit arresterad?

Nix

19. Ljuger du?
Det händer ibland, har ingen bra ursäkt men ibland är det bara lättast så.

20. Har du kysst en polis?
Inte vad jag vet.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Kan jag inte påstå.

22. Har du någonting att dölja?
En hel del.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Lägenhetsnyckel, port/tvättstugenyckel, ölöppnare och en guinnessnyckelring.

24. Är du / har du varit gift?
Nej.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Jadå.

26. Kan du laga cyklar?
Det tror jag mig kunna.

27. Kan du fixa med bilar?
Inte direkt.

28. Brukar du köra om?
Kör inte.

29. Kan du baka bröd?
Inte nått vidare, har inte gjort det på många många år.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Japp.

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Ingen aning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart kommer du avslöja allt det där du har att dölja. Det ska bli god läsning.

Ponte sa...

Knappast troligt...