fredag 20 februari 2009

Mer sex och goda semlor

Nu är det iallafall snö på marken, men den försvinner nog snart för plusgraderna har återvänt, typiskt... Ponte har efter sin hårda helg sovit 10-15 timmar per dygn fram till idag och igår kände jag stor desperation efter någon att sova med och lite vuxenbrottning hade inte varit fel, det har varit klent med sånt under 2009 må jag säga.

Spicy har skrivit några fina meddelanden de sista dagarna, vet inte riktigt vad han planerar. Men det är kul att få veta att man är het, när man oduschad på eftermiddagen vaknar snorig som fan och håret ser ut som en mindre välvårdad buske av nått slag.

Var på mitt gamla jobb och fikade med dem häromdagen, om det var cirkus och dokusåpa när jag jobbade där så är det inget mot vad det är nu. Jag vet att jag ibland är lite manschauvinist, men 6 kvinnor som jobbar tillsammans och en av dem är chef och försöker vara kompis med alla och en i gänget kan inte bli annat än totalt kaos. Fick nog av det under den halvtimman jag var där. Men semlorna var goda...

2 kommentarer:

Anonym sa...

HaHa älska såååååpor =)

Ponte sa...

Nja, så kul är det inte att leva i en, turligt nog blev man utröstad...