fredag 27 februari 2009

Fyra typiskt och mer räv

Bekantingen som ju skulle hem kom inte hem, vi satt kvar ett par timmar och sedan hängde han med mig till dansbaren, men traskade efter en stund. När han gått såg jag en riktigt het latinokille som satt ensam, så jag tog strategiskt plats nära, men minuten efter dök hans pojkvän upp, typiskt! Men han var verkligen nått att vila ögonen på om man säger...

När stängningsdags närmade sig blev det nattklubb och den var knökafull. Träffade brasilianens kompisar, flörtade lite med en snygg asiatisk kille som hade sittplats och när han så reste sig och traskade över insåg jag att han var oväntat lång vilket ledde till att jag blev överraskad och tvekade ett par sekunder, tillräckligt för att han skulle vända sig om, typiskt!

Traskade till baren och vem satt där om inte herren/damen med rävboan, typiskt! Konversationen började lite trevande med "jag vet att du inte tycker om mig men jag vet inte varför". Jag fick spendera 5 minuter på att övertyga personen i fråga att jag inte hade nått emot Boamänniskan. Sedan snackade vi rätt länge och det var rätt trevligt. Sedan tyckte Boamänniskan att det var OK om jag försökte hitta lite sex för natten, men då hade jag lite tappat lusten till att anstränga mig.

Fick hålla rävboan medan personen var på herrarnas/damernas och fick sedan ett erbjudande om att följa med hem till en liten privat efterfest och sömn på soffan. Boamänniskan hade en väninna att sova med, men jag bestämde mig för att avstå, speciellt när jag fick veta att Boamänniskan bodde låååångt ut i en fin förort men åt helt fel håll. Så det blev som vanligt, Ponte traskade hem ensam, typiskt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Se där! Inte tveka! Bara go for it.
Rävboan borde du fota.

Daniel sa...

Nya tag!

Ponte sa...

Kim - Tror jag avstår från sådana foton...

Daniel - Det får man kanske.