onsdag 18 februari 2009

Vägen mot eländet

Glömde skriva i förra inlägget att när jag som bäst höll på att göra mig iordning inför Köpenhamnsresan insåg jag att jag hade ett sugmärke på halsen, antar att det var brasilianen som åstadkommit det. Matchade tonårslooken med skinnbyxor vilket skulle visa sig ha både för- och nackdelar...

När vi hamnade på nästa ställe hittade min bekanting en kompis där och jag fick ett samtal från det halva paret, men jag valde att inte svara för jag hade inte hört ett skit inne i dansbaren. Traskade istället på herrarnas strax efter och passade på att ringa där. Vem kommer ut från en av toaletterna när jag står vid tvättstället och ringer om inte han jag snackar med...

Vi hängde där en stund, träffade den andra halvan och vi hade rätt skoj. En lång och fest transa hängde i baren och den ena i paret fick hennes nummer. Hade sett transan också kvällen innan på dragshown.

Sedan skulle vi traska på nattklubb. Det var ett par personer före i kö och när vi väntade där dök en kille upp och öppnade jackan och skjortan på den ena halvan och sedan drog han ner byxor och underbyxor också. Så han stod där rätt naken med en nästan tom öl i ena handen och en cigg i andra handen och såg bara totalt förvånad ut. Mycket skoj för oss andra.

När han dragit upp byxorna kom vi iallafall in efter en liten stund, de skulle ragga folk till efterfest (eller morgonfest som man säger i Danmark vid den tiden på dygnet) och jag spanade på en jättesnygg latinokille med pipskägg. Men när det började närma sig hemgång funderade jag på att snacka med honom på efterfesten, men då såg jag att han var jättefull och lade snabbt ner det projektet. Jag är så feg.

Stället stängde och vi var en stor grupp som skulle med på efterfest, räknade ut att vi antagligen var 12 stycken vilket innebar tre taxibilar, men då brakade eländet loss...

Inga kommentarer: