måndag 26 mars 2007

Telefoner igen

Passade på att tröstshoppa telefonen i helgen, efter att ha tampats rejält med den gamla i fredags. Men till er som skriver massor av SMS, köp en annan telefon för den här har knappar breda som en tunn ståltråd, så man skriver liksom med naglarna. Och jag som är sms-missbrukare, men miniknappar är SMS-missbrukarens antabus...

Och till den idioten som jobbade i butiken och var jättehjälpsam säger jag bara, klipp dig och skaffa ett nytt jobb! På min fråga om adressbok svarade han oh det är busenkelt, det är bara att välja överför alla kontakter via bluetooth. Problemet är ju att det är svårt att ha samma SIM-kort i båda telefonerna, samtidigt... Och båda telefonerna kräver ett SIM-kort för att man ska komma åt menyer överhuvudtaget. Fick spara ner kontakterna på SIM-kortet och flytta dem den vägen. Men på det stora hela kan jag nog ge w880i en svag 4:a så här långt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vid byte av telefon brukar jag spara ner numren fran sim-kortet till själva telefonen. Sen i med nya sim-kortet och flytta fran telefonen till sim. Fast det kanske inte funkar med din? Dessutom fixade du ju det ända :)

/Annika

Ponte sa...

Allt är så komplicerat, annat var det på kobratelefonens tid... Jag vill ha en mobil med nummerskiva!