tisdag 13 mars 2007

Långa dagar

Inte nog med att det var dimma och råkallt imorse, det har varit en toklång dag och fett tråkig utan några som helst höjdpunkter. Måste skaffa mig ett nytt jobb snart, det här håller inte. Inte undra på att folk blir deprimerade, har man fantastiskt tråkigt 8 timmar varje dag kan man väl inte bli mycket annat...

Usch på mig, men jag är på hångelhumör idag, vet inte riktigt om det är så bra, men ska försöka hålla mig, fast det var en farbror 60+ (utan bild) som skrev att han var riktigt kåt på mig häromdagen, han ställer nog upp (om han inte fått stroke sedan dess). Fast 60-taggare, nej inte en chans, jag mår illa bara jag tänker på en gammal gubbes kropp.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. nej 60 är väl lite att ta i.. 30-ish är perfekt!

Kim da Costa sa...

Jag fick just ett som sa; "Den snyggaste jag sett på länge".
Jag svarade; "Tack. Detsamma?"
Han hade ju ingen bild så klart.

Ponte sa...

Tennis - jag brukar hålla mig till folk i min egen ålder som man har nått gemensamt med, de som noterar att det var bättre förr på Hylands tid och de som nyss slutade med bollibompa är inte riktigt min grej kanske...

Kim - De som har bild (på sig själv) hör inte av sig, bara de utan bild, trist men sant...

Anonym sa...

Haha... hångel är rba!

Anonym sa...

bra skulle det ju va'...

Ponte sa...

Hångel är det bästa, måste hitta någon att grovhångla med ikväll, annars vet jag inte om jag överlever till nästa helg...