fredag 23 mars 2007

Beslutsångest igen

Jag vill åka till Köpenhamn och parta ikväll, men jag är förkyld och har ont i halsen och är inte sugen på att hångla (ja jag är sjuk, OK?) . Jag kan inte bestämma mig för om jag ska åka eller inte. S

prit är bra mot bakterier, men på virus hjälper bara vila och jag är trött redan till att börja med, kan inte förvänta mig att ta mig ur sängen imorgon om jag åker, fast kanske om man är en duktig pojke och inte följer med någon hem (annat än min favvolatinobartender som bara är att dö för mer eller mindre) varför ska man då dra till CPH om man inte ska träffa någon man känner??

Verkar det förvirrat så är detta den ordnade slutledningen av 4 timmars funderande och strukturerande... Ha kul ikväll och njut av helgen pojkar och flickor!

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Nästa helg är en ny helg. Gråt inte.

Anonym sa...

Jag känner exakt lika! Kan icke heller bestämma mej..

Ponte sa...

Nästa helg ska drickas öl, Danmark ska torrläggas! Eller nja en lokal ökenspridning på Rådhuspladsen ska vi nog kunna förorsaka iallafall!