tisdag 27 mars 2007

Gud så jag HATAR att vara sjuk

Så var man halvkrasslig igen, kan inte denna satans influensa/förkylning gå över någon gång??? Är det så att jag är allergisk mot att blogga kanske? För det började redan under första halvan av januari, mindre än en månad efter blogg debuten...

Ska hem och sätta i mig 5 vitlökar och en påse chips, det gör jäkla ont att svälja, men norrlänningar tror på att "träna bort det onda". Kommer ihåg när jag hade halsinfektion och fick för mig att svälja en hel vindruva (stor), först trodde jag att den skulle fastna och kväva mig och sedan trodde jag att jag skulle avlida av annan orsak, jag har aldrig varit med om nått som gjort så ont...

Sedan efter vitlöken blir det en halv flarra whisky, en kokhet dusch och surströmming kanske är virusdödande? Vill bli frisk NU!

Inga kommentarer: