tisdag 13 mars 2007

Ambassadör för S & M

Det finns ju okända personer och offentliga personer och en del löst folk däremellan. Om man, som jag, tillhör kategori 1, så kan jag hitta på rätt många saker (så länge jag håller mig innanför lagen) utan att riskera så mycket. Men om man tillhör kategori 2 eller 3 så måste man vara lite försiktig.

Israels homosexuelle ambassadör i El Salvador hittades naken, bunden och med en gummiboll i munnen och med diverse sexleksaker runtomkring rapporterar tidningarna. Dessutom var han tydligen full... Jag kan bara se 2 möjliga förklaringar, antingen ville han komma i tidningarna som årets mest perverse offentlige person eller så är han så tokkorkad att han inte förstod att det inte räknas som ett plus i hans karriärsklättrande.

Bondage på allmän plats av en person med tillräcklig status för att hamna i tidningarna kanske inte hjälper till i arbetet med att få homosexuella att bli accepterade som en del av samhället. Fick frågan av någon idiot för några veckor sedan om vi bögar hade vanliga fritidsintressen eller om det bara var sex när man inte var på jobbet? Vad fan svarar man på det?

Tur att man som okänd inte behöver ta hänsyn till medierna och jag tror att min trogna läsarskara om max 10 personer inte tillhör den kristna högern, så jag kommer nog undan med mitt osedliga leverne... Idag blir det celibat, JIPPI

Inga kommentarer: