lördag 10 mars 2007

Mellokväll del 1

Efter lite sjukdom så blev det mellokväll hemma i soffan med äpplejuice i glaset. Så här halvvägs in i startfältet så tycker jag:
1. Andreas gör ett bra framträdande, men låten är omodern på nått sätt. Men man får en deja vu känsla till senast vi skickade en man i svart skinn till ESC, det gjorde att Carola fick kvala förra året. Dessutom var sången svag och hördes ibland inte över musiken...
2. Sonjas låt har jag börjat smågilla eftersom man nu hört den 5 gånger minst. Men låt som behöver så många lyssningar har inte i ESC att göra.
3. Anna kan jag inte med. Jag har lite svårt med väldigt runda personer i tighta kläder, det ser ut som en svartmålad "flygande tunnan". Jag glömmer låten och koncentrerar mig på att inte kolla...
4. Sebastian kan så mycket bättre, men låten är påtok för klen helt enkelt. Tur att han bytt kostym, för den röda var lite väl DiLeva.
5. Maries låt kan jag inte med, det bara är så.

Fortsättning följer nog

1 kommentar:

Anonym sa...

Svarmålad flygande tunna.Åååååååååååh den var bra *fnissar elakt*