fredag 30 mars 2007

Äntligen fredag

Äntligen är det fredag. Fredagar har typ blivit min favoritdag på sista tiden, händer det nått spännande så brukar det vara på en fredag. Så ikke denna gång... Vaknade lätt bakis från gårdagens övningar trots att jag inte ens kände mig onykter när jag la mig, missade bussen men fick se något av det snyggaste i rumpväg jag sett på länge. Är det inte underbart när man måste ta till lite karraktärsstyrka för att avhålla sig från att bara gå fram och klämma... Tur man är blyg och pryd ibland. Har haft en dötråkig dag på jobbet, men snart får jag gå hem.

Men det blir inga dåligheter ikväll utan vila i soffan, slötitta på tv, porrsurfa eller vad man nu känner för för att sedan imorgon ta en tur till Preben-land. Eftersom jag ska ut med en polare, så tippar jag på att det blir en rejäl fylla och inget ragg, men jag hoppas innerligt att jag har fel, för jag avstår gärna från det första men det andra hade suttit bra...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fredagar är absolut den bästa dagen i veckan! Du har man två lediga dagar framför sig!

Ponte sa...

Japp, tid att återhämta sig efter en total festupplevelse som slutar vid 8-snåret på morgonen...